Рихтування колінвала
Рихтування колінвала (колінчастого вала) до процесу шліфування усуває дисбаланс і сприяє стійкій роботі двигуна.
Процедура рихтування стає необхідністю у разі деформації деталі під впливом високого навантаження, перегріву підшипників. У результаті прогину вала величина деформації, що підлягає рихтуванню, становить 0,2-0,5 мм, в деяких випадках ці значення досягають 1 мм. Трапляються й грубіші деформації, але вони, на жаль, ремонту не підлягають.
Для випрямлення осі колінвала застосовується гідравлічний верстат. Кривизна вважається допустимою, якщо не перевищує 0,07 мм. Після закінчення робіт із відновлення правильної форми перевіряють поверхню шийок. У тому випадку, якщо порушена циліндрична форма шийок, на деталь наплавляють метал, а потім вже шліфують.
Радимо також до перегляду розділ Ремонт ГБЦ
