Шліфування ГБЦ та блока циліндрів
- Шліфування ГБЦ (головки блока циліндрів)
- Шліфування рядного блока циліндрів
- Шліфування V-подібного блока циліндрів
Шліфування ГБЦ (головки блока циліндрів) та блока циліндрів є необхідною процедурою, за підсумком якої усуваються дефекти, подряпини, деформації на площині прилягання. Ця операція є альтернативою фрезерування або виконується як фінішна процедура після фрезерування.
При шліфуванні витримуються суворі норми точності, а результатом шліфування є рівна поверхня, яка нагадує дзеркальний глянець.
Необхідність фрезерування або шліфування головки блока циліндрів та блока циліндрів може бути продиктована інтенсивною експлуатацією, наднормативними навантаженнями, наслідками ДТП.
Деформація площини головки – типова проблема, з якою до нас приходять клієнти і яку наші фахівці оперативно усувають.
Наслідками деформації площини ГБЦ є, як правило, прогар прокладки і, як наслідок – змішування олії з антифризом, прорив газів у систему охолодження. Однозначно відповісти на питання, що спричинило несправність двигуна – тривіальний пробій прокладки або тріщини і корозії – можна тільки в ході перевірки деталі на герметичність під тиском.
При виконанни операції шліфування чітко контролюється розмірність. Ці критерії строго нормуються, оскільки зменшення розмірів блоку циліндрів та головки блоку циліндрів допускається до певних меж.
Слід також зазначити, що блок циліндрів має достатню міцність і не схильний до таких інтенсивних деформацій, які відчуває на собі ГБЦ, тому блок шліфується рідше. Однак вимоги до граничних норм знятого матеріалу залишаються для цих деталей однаково строгими.
Перейти до розділу Ремонт ГБЦ
