Гільзування блока циліндрів
- Гільзування алюмінієвого блока
- Гільзування чавунного блока
- Гільзування рядного та V-подібного блока
Гільзування блока циліндрів виконується при значному зносі двигуна. З причин неправильної експлуатації, складних кліматичних і дорожніх умов стінки циліндрів зазнають процесу руйнування. Завдяки іонно-плазмовому напиленню циліндрів двигуни імпортного автопрому чудово працюють у сприятливих умовах, але в нашому кліматі та в наших дорожніх умовах швидко зношуються.
У сильні морози, наприклад, мастила у двигуні можуть замерзати. Стінки циліндрів можуть також постраждати через поїздки бездоріжжям. Якщо блок циліндрів, що надійшов до «Ремонту Центру», не підлягає швидкому ремонту – розточці блока, – виконується гільзування блоку циліндрів.
Гільзування блока циліндрів – це алгоритм високоточних операцій, що виконуються на спеціалізованому верстатному устаткуванні, в результаті яких циліндрам повертаються їхні робочі характеристики.
При проведенні капітального ремонту двигуна до гільзування найчастіше вдаються через те, що циліндри вже ремонтувались і досягли своїх ремонтопридатних меж. Нерідко автомобілісти при проведенні планових робіт виявляють дефекти, наприклад, задири в окремих циліндрах і приходять до рішення вибірково гільзувати циліндри блока при збереженні поршневої групи.
Процес гільзування блоку циліндрів складається з цілого ряду операцій: розточка блока під гільзування, обробки гільз у розмір розточених циліндрів, гільзування блока, розточування гільзованого блока під поршні, хонінгування циліндрів і шліфування площини блока. Необхідно відзначити, що на кожному етапі роботи від оператора-розточника вимагається підвищена увага до деталей і всього процесу в цілому, оскільки від точності виконання алгоритму роботи та професійних якостей оператора залежить фінальна якість робіт, що проводяться.
Ремонт передбачається як для чавунних блоків, так і для блоків, виготовлених з алюмінієвих сплавів.
Перейти до розділу Ремонт ГБЦ
